Glad Påsk

— by

Är hemma över påskhelgen för att fira med min familj. Väldigt skönt att komma hem en stund, blir inte tråkigare av detta fantastiska väder! Har hunnit fixa med lite pappersjobb, påbörjat vårstädning av hagar och förstås umgås med familjen.

, , , ,

Nyhetsbrev

Våra senaste uppdateringar i din e-post.


Lämna ett svar

Upptäck mer från

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa